logo-snn

Indsigelser

logo-slider

Dine muligheder for at gøre indsigelse

Som kortholder har du i en række situationer mulighed for at få tilbageført en betaling.

  • Opdager du f.eks. at der er sket hævninger på din konto, som du ikke kan genkende, eller modtager du ikke den vare, du har købt, har du mulighed for at få tilbageført betalingen
  • Du skal altid først forsøge, at få løst problemet med forretningen, der har trukket pengene
  • Du skal kunne dokumentere, at du har forsøgt, f.eks. ved at gemme mailkorrespondance med firmaet
  • Kan du ikke løse situationen med forretningen selv, kan vi i en række tilfælde hjælpe med at gøre indsigelse

Gør indsigelse straks, så sagen ikke forældes

Bliv klogere på dine indsigelsesmuligheder ved de forskellige kort. På Finansrådet's hjemmeside kan du læse om eksempler ved betaling med: 

 

 Print  Cookies  RSS

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.


Mobilbanken
Sparekassen Nr. Nebel og Omegn
GRATIS - i Play Butik
Vis