logo-snn

Indsigelser

logo-slider

Dine muligheder for at gøre indsigelse

Som kortholder har du i en række situationer mulighed for at få tilbageført en betaling.


 Opdager du f.eks. at der er sket hævninger på din konto, som du ikke kan genkende,  skal du spærre dit kort og oprette indsigelsen via nedenstående link.


 Eller hvis du f.eks ikke modtager den vare eller den ydelse, du har købt, har du mulighed for at få tilbageført betalingen.

                   Inden du begynder at oprette indsigelsen

                   - skal du altid først forsøge, at få løst problemet med forretningen, der har trukket pengene

                   - skal du kunne dokumentere, at du har forsøgt, f.eks. ved at gemme mailkorrespondance med firmaet

                   Kan du ikke løse situationen med forretningen selv, kan du skrive det under oprettelsen af indsigelsen. 

Gør indsigelse straks, så sagen ikke forældes

Start indsigelsen her

Du skal bruge dit Mit-Id for at kunne starte en indsigelse, ligesom indsigelsen skal afsluttes med godkendelse med Mit-id.

Oplever du problemer med udfyldelse af skemaet, skal du kontakte Nets Support på tlf. 72 11 20 35 i tidsrummet

Mandag - torsdag 8.30 - 16.30

Fredag 9.00 - 16.00 

Undervejs i skemaet kan du også finde kontaktoplysningerne ved at bruge "hjælp" knappen

 

Bliv klogere på dine indsigelsesmuligheder ved de forskellige kort. På Finans Danmark's hjemmeside kan du læse om eksempler ved betaling med: 


 Indsigelse på MobilePay

Hvis din mobiltelefon er blevet stjålet, eller du har mistanke om misbrug, så ring til  

  • MobilePay Support på tlf. 45 144 447 og spær din Mobile Pay

 


Mobilbanken
Sparekassen Nr. Nebel og Omegn
GRATIS - i Play Butik
Vis