logo-snn

Klageansvarlig

logo-slider
Hvis du ønsker at klage over Sparekassen for Nørre Nebel og Omegn, skal du i første omgang kontakte din afdeling.

Hvis du herefter fortsat er uenig i vores behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige. Du kan bede din afdeling om at blive henvist eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.

Sparekassen for Nørre Nebel og Omegns klageansvarlige er Steen Nørskov. Du kan skrive til den klageansvarlige på følgende adresse: Sparekassen for Nørre Nebel og Omegn, Bredgade 46, 6830 Nørre Nebel, eller på e-mail adressen: post@sparnebel.dk.

Du kan også vælge at indbringe din klage for Pengeinstitutankenævnet, Amaliegade 8 B, 2.sal, 1256 Købehavn K, tlf. 35 43 63 33, www.fanke.dk


EU-Kommisionens online klageportal kan også anvendes ved ind-

givelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant,

hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr.  Ved indgivelse af klage

skal du angive vores e-mailadresse post@sparnebel.dk.

 Print  Cookies  RSS

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.


Mobilbanken
Sparekassen Nr. Nebel og Omegn
GRATIS - i Play Butik
Vis