Hvis du ønsker at klage over Sparekassen for Nørre Nebel og Omegn, skal du i første omgang kontakte din afdeling.
Hvis du herefter fortsat er uenig i vores behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige. Du kan bede din afdeling om at blive henvist eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.
Sparekassen for Nørre Nebel og Omegns klageansvarlige er Charlotte Rygaard. Du kan skrive til den klageansvarlige på følgende adresse:
Sparekassen for Nørre Nebel og Omegn
Bredgade 46, 6830 Nørre Nebel,
eller på e-mail adressen: post@sparnebel.dk.
Du kan også vælge at indbringe din klage for Det finansielle ankenævn, Amaliegade 7, 1256 København K, tlf. 35 43 63 33,
www.fanke.dk
EU-Kommisionens online klageportal kan også anvendes ved ind-
givelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant,
hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af klage
skal du angive vores e-mailadresse post@sparnebel.dk.