Som kortholder har du i en række situationer mulighed for at få tilbageført en betaling.
Opdager du f.eks. at der er sket hævninger på din konto, som du ikke kan genkende, skal du spærre dit kort og oprette indsigelsen via nedenstående link.
Eller hvis du f.eks ikke modtager den vare eller den ydelse, du har købt, har du mulighed for at få tilbageført betalingen.
Inden du begynder at oprette indsigelsen
- skal du altid først forsøge, at få løst problemet med forretningen, der har trukket pengene
- skal du kunne dokumentere, at du har forsøgt, f.eks. ved at gemme mailkorrespondance med firmaet
Kan du ikke løse situationen med forretningen selv, kan du skrive det under oprettelsen af indsigelsen.
Du skal bruge dit Mit-Id for at kunne starte en indsigelse, ligesom indsigelsen skal afsluttes med godkendelse med Mit-id.
Oplever du problemer med udfyldelse af skemaet, skal du kontakte Nets Support på tlf. 72 11 20 35 i tidsrummet
Mandag - torsdag 8.30 - 16.30
Fredag 9.00 - 16.00
Undervejs i skemaet kan du også finde kontaktoplysningerne ved at bruge "hjælp" knappen
Bliv klogere på dine indsigelsesmuligheder ved de forskellige kort. På Finans Danmark's hjemmeside kan du læse om eksempler ved betaling med:
Hvis din mobiltelefon er blevet stjålet, eller du har mistanke om misbrug, så ring til