logo-snn

Ny investeringsløsning

logo-slider

Ny investerings­­løsning på vej


Som kunde i Sparekassen for Nørre Nebel og Omegn  får du snart adgang til en ny og forbedret platform til at handle aktier og investerings­foreninger via net- og mobilbanken. Bliv klogere her på siden, hvor vi løbende holder dig opdateret om den nye løsning – og hjælper dig til at komme godt fra start.


Nye funktioner, bedre overblik

Med overgangen til vores nye investeringsløsning får du adgang til en moderne handelsplatform i et stilrent design og med flere nye funktioner. 


Fælles for dem alle er, at det skal være nemt, hurtigt og enkelt at investere – uanset om du investerer i enkeltaktier, obligationer, puljer eller en blanding.


Den nye løsning har vi bygget i samarbejde med Saxo Bank, som tilbyder en af markedets bedste investeringsløsninger, baseret på mange års erfaring og udvikling.


5 nyheder du kan glæde dig til

  • Mange typer grafiske fremstillinger af værdiudviklingen
  • Mulighed for individuel opsætning efter dine ønsker
  • Mulighed for at følge værdiudviklingen på daglig basis
  • Inspiration til nye investeringsmuligheder
  • Mulighed for at følge ikke-tilskrevne afkast på pensionspuljerne fra Lokal Puljeinvest

Sådan kommer du i gang

Investerer du allerede, skal du ikke gøre noget. Dine investeringer vil nemlig automatisk åbne i den nye investeringsløsning tirsdag d. 13. juni 2023. Du tilgår handelsplatformen via net- og mobilbanken – helt som du plejer. 


Er du ny investeringskunde, har du brug for et investeringsdepot, før du kan komme i gang. Det kan din rådgiver hjælpe dig med.


For at komme godt i gang, kan du se disse videoer med hjælp til de nye funktioner.


 Hvorfor ny handelsplatform? 

Svaret kort: 

Fordi du fortjener bedre. Med vores nye investeringsløsning får du adgang til en mere moderne handelsplatform med langt flere visuelle elementer, der giver et mere præcist overblik over dine investeringer. 


Blandt andet kan du vist få alle dine investeringer i ét samlet overblik, ligesom at det bliver langt nemmere at følge værdiudviklingen på dine investeringer.


Kan jeg bruge den nuværende løsning?l

Ja, men kun lidt endnu. Den nuværende løsning lukker, når børsen lukker fredag  d. 2. juni kl. 17.00.


Når den nye løsning bliver tilgængelig tirsdag d. 13. juni, vil dine investeringer automatisk åbne i den nye investeringsløsning.

Hvor finder jeg den nye investeringsløsning?

Du tilgår den nye investeringsløsning under menupunktet ’Investering’ i net- og mobilbanken – helt som du plejer.

Hvorfor lukker I for handel i forbindelse med overgangen til den nye løsning?

Det er nødvendigt at lukke for handel i et par dage, fordi vi skal flytte alle vores kunders værdipapirer fra én samarbejdspartner til en anden. Der er tale om store mængder data, og det er derfor en tidskrævende proces. 


Vi ved dog godt, at lukkeperioden kan være til stor ulejlighed for nogle kunder. Det er også grunden til, at vi allerede nu anbefaler dig at tage stilling til, hvordan du skal være investeret op til lukkeperioden. Tal eventuelt med din rådgiver om det.

Hvor kan jeg få hjælp, hvis jeg har problemer med investeringsplatformen?

Du kan finde hjælp her på siden, som vi løbende opdaterer med ofte stillede spørgsmål og hjælpevideoer til at komme godt fra start.


Du er også velkommen til at kontakte din rådgiver


Spørgsmål til dine investeringer, bedes rettes til din rådgiver i sparekassen.


OBS. 

Lukket for handler fem dage i juni

Overgangen til den nye løsning betyder, at du ikke kan handle værdipapirer via net- og mobilbanken fra fredag d. 2. juni til og med mandag d. 12. juni.

Det er derfor en god idé at overveje, hvordan du skal være investeret op til lukkeperioden. Tal eventuelt med din rådgiver om det.


Vigtige datoer

Fredag d. 2. juni: 

Adgang til handel lukker, når børsen lukker kl. 17.00.

Købs- og salgsordrer, der ikke er gået igennem inden fredag d. 2. juni  kl. 17.00, vil blive slettet.


Fredag d. 2. juni til mandag d. 12. juni: 

Vi flytter dine værdipapirer til den nye investeringsløsning. Derfor kan du ikke foretage handler i dette tidsrum.


Tirsdag d. 13. juni: 

Den nye løsning er nu tilgængelig via net- og mobilbanken, og der er igen åbent for handel.

Bemærk, at slettede ordrer fra d. 2. juni ikke vil blive genetableret. Derfor skal du selv oprette ordren på ny.


Kom godt i gang 


Se disse film med hjælp til de nye funktioner



Mobilbanken
Sparekassen Nr. Nebel og Omegn
GRATIS - i Play Butik
Vis